Чого хочуть працівники від керівників
06 березня 2020
У радянські часи більшість працівників навіть не мріяли про зміну роботи чи обстановку. Це було нехорошим тоном. Але часи змінюються і сьогодні вже нехорошим тоном вважається задовге перебування на одному робочому місці. 3 роки - це той рубіж, коли працівник повинен задуматися про зміну роботи або наполягати на кар'єрному підвищенні. Проте далеко не всі можуть витримати навіть 3 "довгі" роки.
Аналітики сайту robota.ua у 2019 році провели анонімне опитування та знайшли основні причини плинності кадрів. Низька зарплатня - лідер-фактор серед інших невдоволень працівників, при чому його вага щороку зростає:
Фактори невдоволення працівників
Немаловажну роль у плинності кадрів відіграє керівник та займає 4 позицію у рейтингу причин звільнення. Які риси керівників не сприймаються працівниками та на що звернути увагу самим керівникам:
Негативні риси керівників
Проте не для всіх працівників зарплатня стоїть на першому місці, є й інші пріоритети, не менш важливі.
Досягнення в бізнесі великою мірою залежать від працівників. І першим кроком наближення до успіху є затвердження оптимальної структури та штату. Зазвичай, під час розробки штатного розпису компанії притримуються такої пропорції:
- 20% - персонал вищої ланки;
- 70% - персонал середньої ланки;
- 10% - персонал нижчої ланки.
На другому кроці підприємство має вирішити якими рисами повинні володіти працівники, щоб досягти результатів. Основними критеріями можуть бути світогляд, цінності, освіта, досвід, швидкість, уважність, терпіння, ретельність, наполегливість, посидючість, старанність, невибагливість тощо. І вік кандидата відіграє неабияку роль.
предыдущая | весь список | следующая |