Світ ефективного бізнесу

Маркетинг

"Маркетинг - пан, всі решта - слуги" - запевняє нас американський коуч та підприємець Д. Кеннеді у книзі "Жорсткий менеджмент". Та чи є таке ствердження аксіомою? Адже, маркетингу властивий більш творчий підхід, ніж ґрунтовні розрахунки, що виконують економісти чи інженери. Отже, ми впевнені, що кожна ланка будь-якого ланцюгу є важливою і незамінною в управлінні, що в сукупності робить бізнес успішним та ефективним.

Маркетинг - набір бізнес-інструментів, задачею яких є підвищення ефективності продажів та забезпечення успішної діяльності компанії. Інструменти маркетингу є досить ресурсномісткими, але такими необхідними в управлінні, тому, розроблюючи маркетинговий план, необхідно спочатку визначитись з ресурсами, що будуть виділені на маркетингові заходи, а потім підібрати найбільш відповідний варіант і комбінацію таких інструментів.

 

МИ ПРОПОНУЄМО

 

Збутова політика

Інструмент маркетингу, який ґрунтується на вивченні потреб споживачів та впровадженні більш досконалої продукції /послуг, ніж у конкурентів:

  • Аналіз ринку - маркетингова "розвідка" ємності ринку, конкурентного середовища, ціни, сировини та матеріалів з метою вдосконалення виробництва чи бізнесу в цілому.
  • Маркетингові дослідження - виявлення негативних факторів ринку, що впливають на ефективність бізнесу, з метою прийняття оперативних чи стратегічних рішень.
  • Бізнес-аналіз - пошук та визначення проблем бізнесу з метою впровадження нових конкурентних переваг.
  • Бізнес-план - всебічний аналіз проекту, який висвітлює його слабкі та сильні сторони, можливості та загрози.

Товарна політика

Інструмент маркетингу, який відповідальний за розширення ринку збуту та його оптимізацію:

  • Впровадження нового асортименту товарної продукції /послуг.
  • Зняття з обігу товарної продукції /послуг.
  • Впровадження нових сервісів та гарантій.
  • Розробка заходів щодо виходу нових або поліпшених товарів /послуг на ринок.

Цінова  політика

Найважливіший інструмент маркетингу, який покликаний вправно маневрувати між інтересами підприємства та задоволенням покупців:

  • Розрахунок базових цін.
  • Визначення оптимальних цін.
  • Розробка системи знижок.
  • Впровадження кредитної політики.

Комунікаційна політика

Інструмент маркетингу, без якого навіть ідеальний товар/послуга залишиться непомічений споживачем - просування:

  • Брендинг - розробка логотипу (фірмового стилю) та формування унікального іміджу бізнесу з метою його впізнаваності.
  • Реклама - найшвидший спосіб донести інформацію про товари/послуги до споживача. Пропонуємо підготовку та розміщення реклами на радіо, телебаченні, транспорті, Інтернеті.
  • Паблік рилейшнз (PR) - встановлення регулярної взаємодії між компанією та суспільством з метою формування позитивної громадської думки про репутацію компанії та її продукти. Пропонуємо написання статей в галузевій пресі,  підготовку та проведення виступів на конференціях, організація заходів, підготовка виставок.
  • Інтернет маркетинг

 

 

 

ЗРОБІТЬ СВІЙ ВИБІР!

 

 

 

Слідкуйте за акціями!  

 

 

 

Менеджмент

Ваша думка

Чи хотіли б Ви мати власний бізнес?

Новини
МенеджментАудитКонсалтингITГалузіПро нас
© OLZA, 2017
Kyiv, Ukraine