Об'єктивний погляд на ситуацію

Маркетингові послуги

На рубежі ХІХ-ХХ століть, коли світова економіка переживала кризу перевиробництва, виникла потреба в дослідженні кон'юнктури ринку. Так, концепцію збуту щодо пошуку покупця для продукції, яка виробляється, було змінено на нову філософію - виробництво продукції, яка продається. Отже, виник новий вид діяльності - маркетинг, функціями якого є просування та продаж товарів і послуг за рахунок збалансування попиту і пропозиції, уникаючи (пом'якшуючи) таким чином кризи надвиробництва.

Сучасний же маркетинг пішов ще далі і його задачею стало генерувати та виробляти те, чого ще немає на ринку.

Маркетологи ОЛЗА допоможуть вибудувати маркетингову стратегію щодо цінової політики, рекламних кампаній, аналізу ринку та стати впізнаваним у своєму регіоні, в масштабах країни та за її межами.

 

МИ ПРОПОНУЄМО


 

Брендинг

Якщо у вас немає бренду, ви не в бізнесі. Сьогодні потужнішим маркетинговим інструментом у боротьбі за прихильність клієнтів є бренд, який представляє собою набір зображень і асоціацій: логотип, шрифт, кольорова гама, слоган, звук та, нерідко, персонаж.

Ми створимо бренд і вибудуємо його стратегію, що вплине на імідж вашої компанії та додасть позитивних емоцій у свідомості клієнтів. Ефективний брендинг може призвести до збільшення продажів не тільки одного продукту, але й інших продуктів, пов'язаних з цим брендом.

 

Маркетингові дослідження

Випуск нової продукції (товарів, послуг) або ребрендинг вже існуючої, ввезення імпортованих товарів або інша диверсифікація неможливі без попереднього аналізу ринку, адже нехтування смаками споживачів та можливостями конкурентів просто нерозумний крок в управлінні.

Ми дослідимо смаки, побажання та попит споживачів, проведемо маркетингові дослідження щодо ємності ринку та наявних конкурентів.

 

Ціноутворення

Класичним розрахунком цін продажу на товари і послуги є витратний метод ціноутворення.  Але в умовах ринкової економіки підприємство має орієнтуватись на кон'юнктуру ринку та при відповідних умовах встановлювати відповідні ціни, навіть нижче точки беззбитковості.

Ми маємо в своєму арсеналі понад 20 бізнес-кейсів формування ціни в залежності від бізнес-ситуації та допоможемо вам розробити цінову політику відповідно до кон'юнктури ринку.

 

Бізнес-план

Бізнес-план - документ, в якому формулюються цілі проекту та визначаються шляхи їх досягнення, розраховуються фінансові показники та надається обґрунтування проекту.

Ми підготуємо бізнес-план відповідно до технічних умов інвестора, банку або без стороннього капіталу та допоможемо розробити організаційні та маркетингові програми, вкажемо на проблеми, з якими може зіткнутися підприємство, розрахуємо потрібний об'єм фінансування та строки окупності проекту.

 

Реклама

Реклама є найшвидшим і найдієвішим маркетинговим інструментом, щоб привернути увагу покупців до товарів і послуг, показати їх необхідність та корисність.

В залежності від вашого цільового ринку (індивідуальні споживачі B2C, інший бізнес B2B) ми знайдемо аргументи, які викличуть довіру потенційних покупців, та запропонуємо рекламну кампанію відповідно до запланованого бюджету.

 

Паблік рилейшнз PR

Одним із інструментів маркетингової стратегії є PR, основною функцією якого є створення позитивного іміджу організації через інформування громадськості та вплив на її уявлення.

Паблік рилейшнз - це регулярна довготривала PR-кампанія, яка має бути задіяна одночасно по декількох каналах, починаючи з настроїв всередині організації і закінчуючи на міжнародній арені.

Ми створимо позитивне уявлення про вашу організацію через брендинг, пресу, Інтернет, відео.

 

 

 

 

 

Інші напрями менеджменту   >>>

 

 

 

 

Управління

Ваша думка

Чи працює ваше підприємство під час воєнного стану

Законодавство
УправлінняАудитБухгалтеріяПравоПерсоналПро нас
© 2003-2024 OLZA
Kyiv, Ukraine