Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальне господарство (ЖКГ) об'єднує чимало підприємств державної, комунальної та приватної форм власності, основним завданням яких є забезпечення схоронності житлового фонду, збільшення строку його служби та підвищення рівня благоустрою жилих будинків.
МИ ПРОПОНУЄМО
Послуги для ОСББ |
Од. виміру |
Тариф, |
Примітки |
Аудиторська перевірка діяльності |
рік |
14 900,0 |
|
Економічні розрахунки внутрішньобудинкових тарифів |
послуга |
8 000,0 |
|
Підбір головного бухгалтера |
особа |
7 000,0 |
|
Організація бухгалтерського обліку |
послуга |
5 000,0 |
|
Юридичні послуги |
|||
Програмне забезпечення "Облік в ОСББ" |
шт. |
6 690,0 |
|
Консультації |
год. |
560,0 |
|
УЧАСНИКИ В СФЕРІ ЖКГ
Відносини між учасниками у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Основними споживачами житлово-комунальних послуг є співвласники багатоквартирних будинків - власники квартир або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку.
За рішенням зборів співвласників функції з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися одному з виконавців:
- Управителю (усі або частина функцій)
- Об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ)
Управителем може бути як фізична особа - підприємець, так і юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, який за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб. Договір з управителем укладається (контролюється, вносяться зміни) уповноваженою особою/особами, яка/які обирається зборами співвласників.
ОСББ створюється у формі юридичної особи - неприбуткової організації за рішенням загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку та має статут, печатку і органи управління.
Рішення вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували співвласники, площа яких разом перевищує 50% загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, в окремих випадках законом вимагається 75% загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано кількості голосів "за" або "проти", проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів "за" не набрано, рішення вважаються неприйнятими. Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням.
Повідомлення про рішення, прийняте зборами співвласників, не пізніше 10 днів після його прийняття надається в письмовій формі кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також розміщується у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду.
Рішення зборів співвласників є обов’язковими для всіх співвласників.
СПІВВЛАСНИКИ МАЮТЬ ПРАВО
- брати участь в управлінні багатоквартирним будинком особисто або через представника;
- одержувати інформацію про технічний стан спільного майна багатоквартирного будинку, умови його утримання та експлуатації, витрати на утримання спільного майна багатоквартирного будинку та надходження, отримані від його використання;
- одержувати інформацію про структуру тарифів на комунальні послуги;
- безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом;
- ознайомлюватися з рішеннями (протоколами) зборів співвласників, листками опитування, робити з них копії;
- ознайомлюватися з фінансовими звітами, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства;
- інші права, визначені законом.
Зазначена інформація має доводитися до відома споживачів шляхом розміщення на веб-сайті суб’єкта господарювання (за наявності) та в кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під'їздах будинків та біля них.