Асистент аудитора
Компанія: Олза Аудит, м.Київ
15.02.2022
ОЛЗА АУДИТ пропонує роботу Асистента аудитора.
Основні обов'язки Асистента аудитора
- Перевірка первинних документів;
- Заповнення аудиторської документації;
- Комунікація з клієнтом;
- Інші завдання, пов'язані з проєктом.
Вимоги
- Економічна/юридична освіта (можливо студенти 4-6 курсів ВИШу).
- Бухгалтерський досвід буде пріоритетом.
- Уважність, здатність аналізувати інформацію, логічне мислення.
- Впевнений рівень володіння комп’ютерними програмами (MS Office, Internet, поштові клієнти, віддалений доступ, месенджери).
- Відповідальність, бажання навчатися.
Ми пропонуємо
- Договір цивільно-правового характеру.
- Винагорода за результатами співбесіди (залежно від досвіду та навичок кандидата).
- Дистанційна робота.
- Можливість приєднання до штату Олза Аудит за результатами роботи над проектом.
Резюме з фотографією та супровідним листом надсилайте на e-mail: hr@olza.com.ua із зазначенням в темі листа "Асистент аудитора".
Резюме приймаються до 09:00 18.02.2022.
Інші вакансії ОЛЗА