Об'єктивний погляд на ситуацію
 

Електронний документообіг

Електронний документообіг (ЕДО) - сучасні та швидкі сервіси, що призначені для обміну документів в електронній формі, підписаними електронним цифровим підписом (ЕЦП). За допомогою ЕДО користувачі мають можливість швидко укладати договори, обмінюватись бухгалтерськими та іншими документами, що значно економить час, папір та кошти на звичайні поштові відправлення паперових документів. Програмні продукти для подання е-звітності.

За статистикою світового електронного сервісу DocuSign 84% документів підписуються протягом одного дня або швидше, 62% - протягом години, 51% - за перші 15 хвилин. Отже, за висловом Білла Гейтса, вже скоро на ринку залишаться два види компаній: "Ті, хто в Інтернеті, і ті, хто вийшов з бізнесу". А де ВИ?

В Україні електронний документообіг регулюється декількома законами, зокрема ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851, ЗУ "Про електронні довірчі послуги" № 2155, ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996, Цивільний кодекс України № 435 тощо.

Скористатися обміном електронних документів можна через наступні сервіси:

 

Інтернет-сервіс Paperless призначений для обміну електронними документами в режимі онлайн. Достатньо лише створити особистий кабінет та наявність ключа ЕЦП.

Для юридичних осіб сервіс Paperless надає можливість обмінюватися з контрагентами не тільки бухгалтерськими (рахунки, видаткові накладні, акти) документами, а й юридичними (договори, претензії тощо).

Для фізичних осіб сервіс Paperless стане в нагоді під час надсилання електронних документів роботодавцям, державним органам та іншим організаціям >>

 

Інтернет-сервіс Вчасно простий та швидкий помічник для бізнесу, за допомогою якого користувачі можуть укладати угоди та інші юридичні документи в електронному вигляді, а також обмінюватись бухгалтерськими, кадровими та іншими документами за лічені хвилини. Сервіс інтергується з 1С:Підприємство 8.

Сервіс можуть використовувати як юридичні, так і фізичні особи. Все, що Вам потрібно - доступ до Інтернет та наявність ключів ЕЦП >>


Додатковий сервіс Fredo ДокМен до програми Бухгалтерія для України, який призначений для обміну електронними документами між покупцями та постачальниками. Не виходячи з програми користувач має можливість обмінюватись рахунками, накладними та актами, підписавши їх електронним цифровим підписом ЕЦП  >>

 

 

Безкоштовна генерація електронних ключів ЕЦП (для клієнтів ПриватБанку):

Для юридичних осіб пройдіть за посиланням: Приват24 (для юридичних осіб)/Налаштування/Ключі ЕЦП/ ввести пароль на підпис та печатку/ обрати місце зберігання файлу.

Для фізичних осіб пройдіть за посиланням: Приват24 (для фізичних осіб)/Усі послуги/Бізнес/Завантажити сертифікат/далі за інструкцією.

Клієнти інших банків можуть звернутися до акредитованих центрів або до відділень своїх банків.

 


 

Будьте сучасними, мобільними та успішними!

 

 

 

23.04.2024
Курси валют
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Ваша думка

Чи працює ваше підприємство під час воєнного стану

Законодавство
УправлінняАудитБухгалтеріяПравоПерсоналПро нас
© 2003-2024 OLZA
Kyiv, Ukraine