Об'єктивний погляд на ситуацію

Ринок маркетингу & PR

02 серпня 2018

Ринкова економіка передбачає, перш за все, конкуренцію. А жорстка вона чи поміркована - це вже стратегія самої компанії. Головна мета - засвітити бренд та зробити його пізнаваним й улюбленим для споживачів.

Не зовсім сприятлива економічна ситуація в Україні за останні 5 років змушує бізнес боротись за свій шматок пирога на ринку товарів й послуг різними методами, використовуючи хист маркетологів та PR-ників.

Спеціалісти rabota.ua оприлюднили структуру вакансій і резюме за 2 квартал 2018 року по напрямках:

Потреба у фахівцях маркетингу та піару по регіонах виглядає наступним чином:

Рівень пропонованих та очікуваних зарплат фахівців створення та просування бренду:

Результатом аналізу бази вакансій та резюме за період липень 2017 – червень 2018 спеціалістами hh.ua стало:

 

 

 

 



 

 

Будьте успішними!

 



предыдущаявесь списокследующая
25.04.2024
Курси валют
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Ваша думка

Чи працює ваше підприємство під час воєнного стану

Законодавство
УправлінняАудитБухгалтеріяПравоПерсоналПро нас
© 2003-2024 OLZA
Kyiv, Ukraine